قوانین و مقررات

فروشنده موظف است کالا را طبق نمونه مورد توافق و موجود در سايت به خريدار ارائه نمايد.

فروشنده موظف است کالا را بصورت سالم و بي عيب و بدون شکستگي بدست مشتري برساند .

فروشنده مسئول کيفيت ساخت و دوام جنس نيست و کارخانه توليد کننده مسئوليت صد در صد کيفيت و دوام جنس را برعهده دارد.

خريدار موظف است هنگام تحويل کالا توسط مامور پست آن را کاملا بازديد نموده و در صورت معيوب بودن ظاهر بسته بندي همان لحظه به مامور تحويل مسترد دارد

خريدار در صورت انتخاب گزينه پرداخت در محل بايد مبلغ جنس را نقدا و يکجا به مامور تحويل جنس بپردازد.

هزينه هاي جانبي مانند حمل و نقل و بسته بندي و ماليات بعهده خريدار ميباشد.

در صورت ارسال اشتباه کالا توسط فروشنده ، خريدار ميتواند تقاضاي ارسال مجدد کالاي صحيح را بنمايد و هزينه ارسال مجدد کالاي صحيح و برگشت کالاي اشتباهي به عهده فروشنده است.

ثبت سفارش خريد بمنزله آن است که خريدار شرايط بالا را مطالعه نموده و  شرايط آن را پذيرفته و حق اعتراض را  از خود سلب مينمايد.

 

خريدار ميتواند جنس تحويل گرفته شده را تا هفت روز تحت شرايط زير به فروشنده عودت نمايد:

1)اگر کالاي خريداري شده، ايراد يا اشکال فني داشته باشد.

 - اشکال و  يا ايراد فني بايد حداکثر تا 7 روز کاري پس از دريافت کالا، به «مانا‌کالا» اطلاع داده شود.

لازم است کارتن و  جعبه اصلي محصولات تا پايان 7 روز مهلت استفاده، نگهداري شود و از دور ريختن آن جداً خودداري شود.

استفاده از اين سرويس تنها در صورتي امکان‌پذير است که کالا در کارتن يا جعبه اصلي خود به  «مانا‌کالا» بازگردانده شود.

برچسب زدن يا نوشتن توضيحات، آدرس يا هر مورد ديگري روي کارتن يا جعبه  اصلي کالا و يا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بين خواهد برد.

اين سرويس اشکال‏‏‌هاي  فني و ظاهري (شکستگي، خط و خش و مانند آن روي بدنه کالا و قطعات تزئيني) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ايجاد شود، را شامل نمي‏‏‌شود. استفاده نادرست پس از تحويل کالا مواردي مانند حمل و نقل و جابجايي، نصب و راه اندازي، تنظيمات، کاربرد غيرمعمول، نگهداري و استفاده‌ي غير و متفاوت با توصيه سازنده کالا (قيد شده در دفترچه راهنماي کالا) را شامل مي‌شود.

2) اگر کالاي خريداري شده از نظر مشخصات يا ظاهر فيزيکي با اطلاعات وب سايت مغايرت داشته باشد.

وجود مغايرت ، بايد حداکثر طي 24 ساعت کاري پس از دريافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش «مانا‌کالا» از طريق تلفن، ايميل يا مراجعه حضوري اطلاع داده شود.

اگر مغايرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است ، مثل رنگ يا مشخصات درج شده روي بدنه، بايد کالا درشرايط اوليه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.

در صورتي که امکان تشخيص مغايرت بدون باز کردن بسته بندي وجود دارد ، امکان رسيدگي به  در خواست مشتري در صورتي ممکن است که کالا از حالت اورجينال يا بسته‌بندي اصلي و اوليه خود خارج نشده باشد.

در صورتي که امکان تشخيص مغايرت تنها با باز کردن بسته بندي ممکن باشد ، لازم است کارتن و جعبه اصلي محصولات نگهداري شود و از دور ريختن آن جداً خودداري شود.

استفاده از اين سرويس تنها در صورتي امکان‌پذير است که کالا در کارتن يا جعبه اصلي خود به «مانا‌کالا» بازگردانده شود.  برچسب زدن يا نوشتن توضيحات، آدرس يا هر مورد ديگري روي کارتن يا جعبه اصلي کالا و يا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بين خواهد برد.

3) اگر کالاي خريداري شده، آسيب ديدگي يا ايراد فيزيکي و ظاهري داشته باشد.

آسيب‏‏ يا ايراد فيزيکي بايد حداکثر طي 24 ساعت کاري پس از دريافت کالا، به خدمات پس از فروش «مانا‌کالا» از طريق تلفن، ايميل يا مراجعه حضوري اطلاع داده شود.

لازم است کارتن و جعبه اصلي محصولات نگهداري شود و از دور ريختن آن جداً خودداري شود. استفاده از اين سرويس تنها در صورتي امکان‌پذير است که کالا در کارتن يا جعبه اصلي خود به  «مانا‌کالا» بازگردانده شود. برچسب زدن يا نوشتن توضيحات، آدرس يا هر مورد ديگري روي کارتن يا جعبه اصلي کالا و يا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بين خواهد برد.

4) اگر مشتري از خريد خود منصرف شود.

اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، بايد هر چه سريع‏‌تر به واحد پيگيري سفارشات مانا‌کالا (شماره تلفن 32245137-031 ) اطلاع داده شود.

اگر پس از دريافت کالا مشتري از خريد خود منصرف شود، حداکثر تا 7 روز کاري‏، بايد انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش «مانا‌کالا» اطلاع دهد.

در اين حالت، برگرداندن کالا پس از تاييد کارشناس خدمات پس از فروش، تنها در صورتي امکان‌پذير است که در شرايط اوليه خود (پلمپ) باشد، از آن استفاده نشده باشد، و به همراه همه ملزومات و اقلام همراه آن، ارسال شود. همچنين اگر کالا به‌ همراه هديه فروخته شده باشد، بازگرداندن هديه همراه آن نيز الزامي استلازم به ذکر است کالاهايي که به دليل ماهيت خاص يا استفاده شخصي و با توجه به لزوم رعايت مسايل بهداشتي نمي‌توانند بازپس داده  شوند، از شمول اين بند خارج هستند.

  لطفاً توجه داشته باشيد که هرگونه تغيير در شرايط اوليه کالا، حتي در بسته بندي امکان استفاده از اين سرويس را از بين خواهد برد.

همچنين در صورت انصراف از خريد، ارسال کالا به عهده مشتري خواهد بود.

کلیه حقوق این سایت متعلق به ماناکالا می باشد. طراحی و پیاده سازی توسط شرکت رایسان